Run jij een B&B, camping, kleinschalig hotel, trainingslocatie of verhuur je vakantiewoningen en loop je rond met vragen?

  • Je rent de benen uit je lijf en hebt te weinig tijd en ruimte voor jezelf.
  • Het is elk jaar een struggle om rond te komen. Wat doe je verkeerd?
  • Altijd het gedoe met personeel...
  • Jij en je partner zitten niet op één lijn in het runnen van de business en dat kost je ontzettend veel energie.
  • Je voelt je eigenlijk een beetje uitgeblust als gastenbedrijfeigenaar.


Misschien is een van deze dingen herkenbaar. 

Of meer...


Het lukt je niet om er verandering in te brengen, omdat....

  1. Het je simpelweg ontbreekt aan tijd.
  2. Je voelt je je er eigenlijk een beetje ongemakkelijk bij om hulp te vragen, want zo moeilijk is het toch niet om een gastenbedrijf te runnen?
  3. Je misschien het idee hebt dat je de enige bent....






nelleke-griffioen-hospitality-selfcare-dagboek-van-een-gastvrouw

Nelleke Griffioen laat in 2009 alles achter zich om met haar man Hans en hun peuter en baby een knus hotel te beginnen: de Berghut. Hans raakt depressief en Nel werkt zich als perfectionist een slag in de rondte. 


Ondanks flinke tegenslagen lukt het om hun hotel razendsnel geliefd te maken. Ondertussen worstelt Nel met drive om het gasten naar de zin te maken, ten koste van zichzelf.


Sinds 2015 hebben Hans en Nel met duizenden andere toekomstige accommodatie-eigenaren hun succesgeheimen en struikelblokken gedeeld via DroomplekAcademie.nl. Nel helpt daarbij accommodatie-eigenaren bij het runnen van een succesvolle B&B, hotel, camping, vakantiewoningen en trainingslocatie, zonder zichzelf te verliezen in perfectionisme en grenzelosze gastvrijheid. 


Nel is auteur van de boeken Dagboek van een Gastvrouw (2023) en van de B&B-bestseller boeken
DroomplekGeluk (2020) en Het geheim van de Berghut (2012; herziene versie 2023). Nel &Hans waren te horen en te zien op onder andere BNR, 3FM, AD, Flow Magazine en Editie NL.

null

GRATIS mini-ebook

'Gastvrij Grenzen Stellen in 3 stappen'

Ontdek in 5 minuten hoe je op een vriendelijke manier grenzen stelt richting je gasten, waardoor ze niet weglopen, maar juist met je weglopen.

Vriendelijk voor je gasten én voor jezelf. 

DroomplekAcademie in de media

in de media DroomplekAcademie Hans en Nel Ik Vertrek tips B&B hotel camping


Waar kunnen we je mee helpen?

Dagboek
van een Gastvrouw

Zorg je heel goed voor je gasten, maar zet je jezelf op de laatste plaats?

29,95

dagboek-van-een-gastvrouw-cover-boek-bed-and-breakfast-camping-hotel-runnen-vakantiewoningen-selfcare-nelleke-griffioen-boek

Vol inspiratie om jezelf als gastvrouw op nummer 1 te zetten en evengoed blije gasten om je heen te hebben.

Business & Balans Mastermind

Een warm bad voor gelijkgestemde droomplekeigenaren

1200,- pj

nelleke-griffioen-oostenrijk-droomplekacademie-de-berghut-dagboek-van-een-gastvrouw-jpg
Werk gedurende 1 jaar samen met Nel en een kleine groep van gelijkgestemden aan je business & persoonlijke balans 

Business & Balans 

VIP coaching

In 6 maanden samen met Nel je bedrijf op het volgende level brengen

5000,- pj

droomplek-oostenrijk-nelleke-griffioen-coach-bed-and-breakfast
1 jaar lang ben ik jouw business- en balans coach. Wat zou dat voor jouw leven en jouw  gastenaccommodatie betekenen? 

Een greep uit de reacties van onze klanten:

Maartje 

ROOTS.nl

[Noord-Brabant]


'Na het volgens van het Masterprogramma van Hans en Nel heb ik gevraagd of Nel mij  1-op-1 kon blijven coachen op zowel het vlak van business als balans. Want ik ben gedreven en leergierig, dus ik kan mezelf snel voorbij lopen. 


Nel  helpt me elke keer weer om me op koers te houden.
Want ik ben graag iemand die altijd met nieuwe dingen bezig is. Dan blijven dingen vaak half afgemaakt liggen... ’  Ze is voor mij onmisbaar!'

Erika

La Vie Verte

[Frankrijk]


'Ik vind het fijn dat jullie snappen waar ik het over heb, omdat jullie zelf ook een gastenverblijf hebben gehad en weten wat erbij komt kijken. Jullie zijn voor mij een inspirerend voorbeeld: altijd vol frisse ideeën én met de guts om deze tot bloei te brengen. Door jullie vragen en invalshoeken weten we steeds beter waar we voor staan en kunnen we groeien. Het is een eer om van jullie, jullie openheid & eerlijkheid te leren.'

Karen

Boulède

[Frankrijk]


Ik heb mezelf gedurende twee jaar de Business & Balans Mastermind cadeau gedaan. Het was voor mij als accommodatie-eigenaar een warm bad!


Het bood mij de mogelijkheid om op gezette regelmatige tijden stil te staan bij de “waan van de droomplek”. Weg uit de hectiek. Even verbinden met collega’s ook met dezelfde en andere issues.


Nel is daarbij prettig betrokken en inspirerend.'

Peter

B&B Bie Janssen
[Zuid-Limburg]


‘Ik wilde graag meer rechtstreekse boekingen en minderen boekingen via Booking.com.
Dus het werken aan zakelijke doelen in de Mastermind sprak me aan. Mijn doel is behaald.


Het focussen op balans sprak me minder aan. Toch denk ik dat bewust bezig zijn met balans mij het meeste gebracht heeft.
Ik ging altijd maar dóór.

Nu maak ik meer tijd voor mezelf en voor mijn gezin.