9 Geboden voor een Goede Gast

Gastvriendelijkheid staat bij mij hoog in het vaandel. En ik geloof in de kracht van het stellen van kaders en grenzen om juist gastvriendelijk te kunnen zijn.

In 2022 trek ik de stoute schoenen aan om in een maandelijkse column op BedandBreakfastnieuws.nl te benoemen waar gasten over de grenzen van B&B-eigenaren heengaan. Die grenzen deel in mijn columns 'De 9 Geboden voor Goede Gasten' met een knipoog, inclusief tips voor gastenaccommodatie-eigenaren.

'Soms zijn er grenzen nodig
om juist gastvriendelijk te kunnen zijn.'
 

Nieuwsgierig naar alle 9 geboden? 
Die kun je hier downloaden.

De columns

Grenzen stellen in de hospitality
is een van de onderwerpen in mijn nieuwste boek 'Dagboek van een Gastvrouw'.
Meer info over het boek lees je hier:
www.DagboekvaneenGastvrouw.nl

dagboek-van-een-gastvrouw-boek-nelleke-griffioen-hospitaliy-tips-bb-hotel

En als je vragen hebt: laat gerust weten!

Zonnige groet,
Nel

column-bbnieuws-publicatie-januari-2022-2

Over de schrijver
Door het delen van al onze gastensuccessen en -valkuilen inspireren we jou bij het onderzoeken, ontwikkelen en runnen van een succesvol gastenverblijf. - deBerghut.com - auteur van de boeken 'DroomplekGeluk', 'Dagboek van een Gastvrouw' en 'Het geheim van de Berghut': www.DroomplekAcademie.nl/boeken.


bed-and-breakfast-camping-hotel-vakantiewoningen-bedrijfsplan-businessplan-ondernemingsplan-tips-droomplekacademie-tr




Doe mee aan deze gratis online Masterclass begin april

Jouw B&B Businessplan:
van Hoofdpijndossier naar Hoofdprijs


Ontdek o.a.
de 5 meest gemaakte fouten in ondernemingsplannen voor toekomstige gastenaccommodaties
1 gouden tip waardoor je tientallen uren bespaart bij het schrijven van jouw ondernemingsplan.